Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Oλυμπιακός VS Παναθηναικός


Αυτή όπως καταλαβαίνετε είναι η αιώνια κόντρα στο σχολείο! Από την μία πλευρά οι βάζελοι που υποστηρίζουν πως θα πάρουν το πρωτάθλημα και από την άλλα μεριά οι γαύροι που τους κοροϊδεύουν για το uefa.Φυσικά εγώ είμαι γαύρος και όπως καταλαβαίνετε…φανατικός! Πάντα βρίσκω μια δικαιολογία για τις λίγες ήττες που κάνουμε και συνήθως πετυχαίνει! Βέβαια υπάρχουν στο σχολείο πιο φανατικοί από εμένα που ακόμα για να υποστηρίξουν την ομάδα τους τσακόνωνται και πολλές φορές χτυπάνε! Δεν το θεωρώ σωστό γιατί άμα είναι να μαλώνουν μόνο και μόνο για τις ομάδες, τι θα κάνουν αύριο που θα διεκδικούν πιο σοβαρά θέματα? Τέλος θέλω να τονίσω σχετικά με τους τσακωμούς ότι… οι βάζελοι ό, τι και να κάνουν μια ζωή τελευταίοι θα είναι…(ο φανατισμός που σας έλεγα)

Περιμένω σχόλια σας… :)

7 σχόλια:

kamenos είπε...

dear bazeloi,
etsi kseskizoun kolous oi gabroi
yours kamenos

ΒΟΡΕΙΟΣ ΑΝΕΜΟΣ είπε...

καλη αρχη μικρε.
το blog σου με γυριζει πολυ πισω...

Zoulou είπε...

πεστα χρυσοστομε καμενε,πεστα...ευχαριστω βορειε ανεμε...θα την χρειαστω

sinnefo rain είπε...

Μικρέ μου καλορίζικο το blog σου αν και ο γιος μου είναι βάζελος ε, δεν μπορω να μην σε συμπαθήσω. Γλυκέ μου zoulou

Zoulou είπε...

συννεφο μου ευχαριστω παρα πολυ και για τα καλα λογια αλλα και γιατι με συμπαθεις!σχετικα με τον γιο σου...κανεις δεν ειναι τελειος!:P

Ανώνυμος είπε...

den kserw ti lete alla pada ga**ei h lewforos

Ανώνυμος είπε...

kala ola auta alla ta 4 ta fagate apo tn tselsi...!!! dn milame twra e? egw st eipa... osa mas valate tosa 8a fate!

k kati teleutaio...
PAO 8RISKEIA 8YRA 13!

k gia na 3ereis
dora edw!;D