Σάββατο 29 Μαρτίου 2008

Λέτε να γίνουμε emo...


Πιστεύω πως αυτό είναι ένα ερώτημα που το έχουμε σκεφτεί και το έχουμε απαντήσει όλοι μας τους τελευταίους μήνες! Οι λέξεις που κυριαρχούν είναι: χαρακώματα, emo, μαλλιά, θλίψη, γαμώ(τους emo) κλπ. Πρέπει να παραδεχτούμε πως αυτοί οι τύποι, που όλο και γίνονται περισσότεροι, αποτελούν ένα κομμάτι της ζωής μας αφού τελευταία ο κόσμος γυρίζει συνέχεια γύρω τους… Αν και πολλοί τους θεωρούν κατώτερους και τους βρίζουν κατά τη γνώμη μου θεωρώ πως είναι παιδιά που θέλουν να ξεφύγουν από την καθημερινότητα και να νιώσουν έστω και για λίγο ανεξάρτητοι! Γιαυτό δεν πρέπει να τους παίρνουμε με στραβό μάτι αφού πολλές φορές δεν μας πειράζουν καθόλου! Βέβαια άμα μας πειράξουν τότε δικαιολογημένα βρίστε τους, βαράτε τους και άμα έχετε όρεξη σκοτώστε τους…(πάντα για πλάκα τα λέω μην μου κάνετε όλα τα παραπάνω σε εμένα :P)


Πρέπει να σημειωθεί πως δεν είμαι emo!
Σχετικά με την ψηφοφορία το γιατί να το γράψετε εδώ ως σχόλιο!

11 σχόλια:

Zoulou είπε...

H απαντηση μου ηταν ναι!Απαντησα ετσι γιατι 1)δεν υπαρχουν και πολλοι emo στην σαλαμινα και 2) αυτοι οι λιγοι δεν με εχουν πειραξει...

Ανώνυμος είπε...

Τι ειναι οι εμο κ απο που κ ως που αυτη η μελαγχολια κ η υπερευαισθησια πρεπει ν μ αφορα?δν θελω την φρατζα που καλυπτει τ προσωπο ουτε τ ολομαυρο απο μολυβι ματι.αυτοι που θελουν ας το κανουν.κ οι τρεντι τ ειναι δηλαδη?μου φαινεται καπως επιφανειακο να ασχολουμαστε μονο με μια φραντζα,μια ζωνη,ενα σκουλαρικι στη μυτη.αν ηθελα να με προσεξουν οι αλλοι θα εβαφα την μυτη μ πρασινη,θ φορουσα τα ρουχα μ αναποδα κ θ μιλουσα χωρις συμφωνα.τελικα το πιο παραδοξο ειναι ν θελεις απλα ν εισαι φυσιολογικος...

Ανώνυμος είπε...

Τι ειναι οι εμο κ απο που κ ως που αυτη η μελαγχολια κ η υπερευαισθησια πρεπει ν μ αφορα?δν θελω την φρατζα που καλυπτει τ προσωπο ουτε τ ολομαυρο απο μολυβι ματι.αυτοι που θελουν ας το κανουν.κ οι τρεντι τ ειναι δηλαδη?μου φαινεται καπως επιφανειακο να ασχολουμαστε μονο με μια φραντζα,μια ζωνη,ενα σκουλαρικι στη μυτη.αν ηθελα να με προσεξουν οι αλλοι θα εβαφα την μυτη μ πρασινη,θ φορουσα τα ρουχα μ αναποδα κ θ μιλουσα χωρις συμφωνα.τελικα το πιο παραδοξο ειναι ν θελεις απλα ν εισαι φυσιολογικος...

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει, γαυράκι, δεν είναι μόνο η φράτζα που κάνει ένα παιδί emo. Και καλα, υπάρχει μια ιδεολογία πίσω από αυτό η οποία σβήνει σε χρόνο ντε-τε γιατί δεν έχει βάσεις. Τώρα στον βωμό της μόδας κάποτε φορούσαν αλεπούδες με το κεφάλι:P


Ζουλού, υπάρχουν τρόποι να ξεφύγει κανείς από την καθημερινότητα και χωρίς να βλάψει τον εαυτό του. Αν κάναμε πιο δεμένες παρέες δεν θα είχαμε αυτό το πρόβλημα.

Πάντως ένας τρόπος να νοστιμίσει κανείς από την καθημερινότητά του είναι και τα μπλογκς, αρκεί να μην καίμε το μυαλό μας όλη μέρα στον υπολογιστή.

Ανώνυμος είπε...

"δεν πρέπει να τους παίρνουμε με στραβό μάτι"

oκ...αλλά αυτοί γιατί με κοιτάνε με μισό;; :(

Εγώ διαφωνώ με τον αδελφό Χρήστο για τα μπλογκς...

Επίσης δεν κατάλαβα από πότε οι τεταρτοδεσμίτες μάθανε και τα dt...

Αλλά κατά τα άλλα εγώ τα συμπαθώ τα emάκια :)

Y. K. είπε...

μικρε μου ζουλου.
ψηφισα κι εγω και η απαντηση μου ηταν ναι.
α) γιατι πιστευω οτι ειναι μια φαση στην εφηβικη περιοδο που περνουν τα συγκεκριμενα παιδια και ετσι επιλεγουν να "εκφραστουν" αν θελεις. δεν βρισκω κατι τι μεμπτο σε αυτο..συμφωνω λοιπον με αυτο ως ενα βαθμο
β) τεινω κι εγω να ειμαι λιγο emo:Ρ
ρωτα τον αδελφο χρηστο για λεπτομερειες

οσο για εσενα εισαι μια χαρα ατομακι και να συνεχισεις ετσι. αυθορμητος και ειλικρινης.
α! και να διαβαζεις οχι μονο παιχνιδια στο ιντερνετ καφε με τον αδερφο χρηστο. να μη σε παρασυρει πες του.

καληνυχτες

Ανώνυμος είπε...

k egw symfwno oti einai h moda tetoia k oti kapoia atoma epeireazodai perissotero apo thn efhbia dixnodas to auto m thn ejoterikh tous emfanish,,,,,8elw omws na pros8esw oti orismena atoma poy "gnwrizw idiaiterws" k exoun jefygei apo auth th fash lene:DN 8ELW NA JANAPERASW TETOIES STIGMES........ennowdas pragmata pou orismenes fore dn adilambanomai......egw san EGW dn 8elw na edaxtw se kanena tetoio MOURATO synolo !!!

MPRABO FILE MOY,
TOYBANO EINAI TO NEO SOY POST !!!

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη βαρέθηκες να γράφεις ή σε απήγαγαν οι emo και σε βάλαν να πληρώσεις για το τελευταίο σου ποστ;
:p

κοπρόγατα είπε...

Zoulou έχεις πρόσκληση απο μένα, περισσοτερες πληροφοριες στο μπλογκ μου! καλημερα και ελπιζω να ανταποκριθεις

Ανώνυμος είπε...

dn goustarw tous emo gt einai malakismena

Ανώνυμος είπε...

DN M KANEI KATI TO EMO ARA H APADISH M EINAI OXI GT DN TS PAW KA8OLOU AN KAI EDW STiN SALAMINA EXOUME LIGOUS ALLA DN EINAI GNHSIOI