Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

To πάρτυ!


Την Παρασκευή που μας πέρασε η φίλη μας το Elinaki έκανε ένα πάρτυ μασκέ που πιστεύω πως θα μείνει στην ιστορία! Βέβαια κατά κάποιο τρόπο το πάρτυ έγινε για δύο πρόσωπα :για τον φίλο μου… «Βιβή» ( αυτό το όνομα έχει μεγάλη ιστορία) και ένα άλλο κορίτσι που δεν επιτρέπεται να πω ούτε το παρατσούκλι της! Έτσι λοιπόν αυτό το πάρτυ έγινε για να τα φτιάξουν αυτά τα δύο πρόσωπα που τελικά το πετύχαμε. Τα πιο πολλά παιδιά είχαν φορέσει πολύ ωραίες στολές, αλλά εγώ με τον
Κυριάκο κάναμε το μεγάλο «μπαμ»! Ο Κυριάκος είχε ντυθεί επιχειρηματίας και εγώ μπράβος του! Τα πιο πολλά κορίτσια είχαν ντυθεί χανούμισες και όπως καταλαβαίνετε εμείς τα αγόρια τρελαθήκαμε με αποτέλεσμα να υδρώσουμε και να μην χορέψουμε παρά μόνο να κοιτάμε και να τραβάμε βίντεο. Ήταν ένα πολύ ωραίο πάρτυ που είχε πολύ ενδιαφέρον (αν καταλαβαίνετε τι εννοώ)!

Άντε…υπομονή μέχρι του χρόνου!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xairomai p sas arese to party m!!!!!!oti mporw kanw ki egw..

Salamina-Bloggers είπε...

salamispress.blogspot.com
Συναυλίες στην Σαλαμίνα ,
Στείλτε μας της συναυλίες , γεγονότα η πάρτη θα αναρτηθούν ολα .
e-mail: salamispress@gmail.com .
H κλικ στο (σχόλια) και δημοσιεύστε το μόνοι σας .
Εχουμε λινκ στο salamispress για το sxolikesempeiries.blogspot.com ,
Happy blogging from salamispress .

Ανώνυμος είπε...

Πήγα κι εγω σε πάρτυ μασκέ:p

Να σημειώσω πως η κόμμωση του Ζουλού ήταν δική μου έμπνευση..χχεχεεχε

Ζουλού θα θέλαμε ένα ποστ για την Νικολέτου. Γουί λοβ Νικολέτου!

Zoulou είπε...

αδερφε χρηστο θα προσπαθησω να γραψω ενα ποστ αν και δν μας κανει στη ταξη μας μαθημα και δν εχω πολλα να πω!