Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

Εξετάσεις...ΤΕΛΟΣ


Είναι γεγονός…Οι εξετάσεις τέλειωσαν (τουλάχιστον για εμάς) και όλοι σήμερα (μετά τα αρχαία που γράψαμε) ήμασταν χαρούμενοι και έτοιμοι για το μεγάλο μπουγέλο! Τελικά το μπουγέλο δεν έγινε. Παρολαυτά μάζεψα τη παρέα μου και πήγαμε να παίξουμε CallOfDuty στο Internet Cafe. Όταν τελειώσαμε αυτό το συναρπαστικό παιχνίδι αποφασίσαμε να συνεχίσουμε αυτή την υπέροχη μέρα στο γήπεδο παίζοντας ποδόσφαιρο. Είχε ζέστη και είχαμε γίνει μούσκεμα με αποτέλεσμα να σταματήσουμε νωρίς και να πάει ο καθένας στο σπίτι του. Είμαι πολύ χαρούμενος αφού οι εξετάσεις τέλειωσαν και επιτέλους θα έχω απεριόριστο χρόνο για να ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο και με το blog μου. Επίσης γλυτώνω και το καθημερινό <<σπάσιμο νεύρων>> από τους γονείς μου σχετικά με το διάβασμα. Τώρα πρέπει να απολαύσω το Καλοκαίρι όσο πιο πολύ μπορώ! Ευχηθείτε μου καλή επιτυχία…

Καλοκαίρι σου έρχομαι!!!!!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kali epitixeia :P

Ανώνυμος είπε...

yes men kai egw mazi sou!!! oi goneis kanoun to ka8hkon tous alla dn thn paleyoun.....ta exoun kapsei ola....lol....eeee mallon 8a ta spasoume oloi mazi this summer....loooooool....les na kanoume to "eytyxismenoi mazi"......hahaha.......kalh eytyxiaaaaaaaaaaaaaaaa.......dn perigrafw allo..............................

Y. K. είπε...

μου αρεσει
1) η μουσικη που παιζει στο μπλογκ σου
2) η ανεμελια του

δεν μου αρεσει...
η φραση "πρεπει να απολαυσω.."
δεν υπαρχουν πρεπει καλε μου ζουλου.
θα απολαυσεις το καλοκαιρι σου, θα κανεις μπανια πολλα, θα παιξεις πολυ ποδοσφαιρο, θα μαζεψεις ηλιο κι ολα αυτα χωρις πρεπει kid ;)

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!

Athens line είπε...

Μου αρέσει το τραγούδι στο blog.
Έλα στο δικό μου blog να μου πεις τη γνώμη σου.
Την εμπειρία των εξετάσεων δεν θα την ξεχάσεις ποτέ. Πάντα θα αναπολείς τα ανέμελα χρόνια του σχολείου.
Πως βάζεις μουσική στο blog?
Καλό καλοκαίρι!