Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Καλωσορίσατε!

Είμαι ένας μαθητής της δευτέρας τάξης του δευτέρου γυμνασίου Σαλαμίνας. Ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο κυρίως και παίζω μπουζούκι. Μεγάλη μου αδυναμία είναι ο ύπνος και συνήθως όταν δεν τον έχω ξεσπάω στον αδερφό μου (είναι 22 χρονών :P). Νευριάζω εύκολα όταν παίζω lineage ή call of duty (γιατί είμαι άσχετος και χάνω).

Καλωσορίσατε στο blog «Σχολικές Περιπέτειες Σαλαμίνας». Εδώ θα σας παρουσιάσω ό, τι αφορά τα σχολεία της Σαλαμίνας (τουλάχιστον ο, τι μπορώ να εντοπίσω σχετικά με αυτό το θέμα).Στις ιστορίες που θα διαβάσετε θα κάνω αναφορές σε πραγματικά πρόσωπα και καταστάσεις και θα αντικαθιστώ τα ονόματά τους με ψευδώνυμα. Ελπίζω να βρείτε το θέμα ενδιαφέρον και να συμμετέχετε με σχόλια!


Άντε και καλή μας αρχή

4 σχόλια:

Zoulou είπε...

σχολιάστε ελεύθερα...απαγορεύονται οι βρισιές,οι φωνές,το κάπνισμα κ τα αλκοολούχα :P

Ανώνυμος είπε...

Ένα έχω να πω:
...
όχι και 22 χρονών ο αδελφός Χρήστος!

Καλή αρχή Τζόνυ! :)

Zoulou είπε...

ευχαριστω κατερινα!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑΝΝΑΚΙ...(:p)